برگه ی ارزشیابی فعالیت های هنری دانش آموزان دوره ی ابتدایی
نام ونام خانوادگی............دبستان.......... ............................
موضوع | ویژگی | درحدانتظار | نزدیک به انتظار | نیاز به تلاش بیشتر |
نقاشی | 1 – نقاشی او جذاب است . |
|
|
|
2 – نقاشی او پیام مورد نظر را می رسا ند . |
|
|
| |
3 – عناصرنقاشی او تنوع دارد . |
|
|
| |
4 – درنقاشی او تنوع رنگ دیده می شود . |
|
|
| |
کاردستی | 1 – کاردستی او جذاب است . |
|
|
|
2 – کاردستی او پیام مورد نظر را می رساند . |
|
|
| |
3 – مواد مصرفی او هماهنگ وتناسب دارند . |
|
|
| |
4 – موضوع کاراو تازگی دارد . |
|
|
| |
تربیت شنوایی | 1 –صدا های موجود در طبیعت راتشخیص می دهد . |
|
|
|
2– منبع تولید آن ها راتشخیص می دهد . |
|
|
| |
3 – صدا های زیبا راتشخیص می دهد . |
|
|
| |
4 – سرودها را با ریتم درست می خوا ند . |
|
|
| |
قصه | 1 – قصه یا خاطره ی خود را به گونه ای جذاب ارائه می دهد . |
|
|
|
2 – عواطف عناصر قصه را با رفتار کلامی نشان می دهد . |
|
|
| |
3 – عواطف عناصر قصه را با رفتارغیرکلامی نشان می دهد . |
|
|
| |
4 – به قصه وخاطره ای که سایرین تعریف می کنند ، گوش میدهد |
|
|
| |
نمایش | 1 – بازی های نمایشی را به گونه ای جذاب ارائه می دهد . |
|
|
|
2 – عواطف خود را در ارائه ی نمایش ها آشکار می کند . |
|
|
| |
3 – با حرکات تقلیدی ، موضوع مورد نظررا نشان می دهد . |
|
|
| |
4 – شدت و تن صدای خود را متناسب با موضوع وموقعیت تنظیم می کند . |
|
|
| |
مهارت های فرآیندی | 1 – ازانجام دادن فعالیت های هنری شاد و با نشاط است . |
|
|
|
2 – در انجام دادن فعالیت های هنری ، مشارکتی مسئولانه دارد . |
|
|
| |
3 – کار خود را برای سایرین توضیح می دهد . |
|
|
| |
4 – دربررسی و توصیف کار سایرین مشارکت می کند . |
|
|
| |
5 – برای انجام دادن فعالیت ها پیشگام است . |
|
|
| |
6 – در انجام دادن فعالیت ها با سایرین تعامل دارد . |
|
|
| |
7 – در مورد فعالیت ها فکر می کند . |
|
|
| |
8 – درفعالیت های خود ، خلاقیت نشان می دهد . |
|
|
| |
9 – نظم وترتیب و نظافت را رعایت می کند . |
|
|
| |
10 - به زیبایی خود و کارها ومحیط اطرافش اهمیت می دهد |