مهم مهم مهم

با سلام
تعداد رأی‌ها به شکلی تغییر کرده که سهم "
persianGulf" به ۶۰ درصد نزدیک شده و به این معنی‌ است که گوگل به زودی مجبور خواهد شد اسم "Arabian Gulf" را انتخاب کند. . اگر هر نفر شما آن را به ده نفر جدید بفرستید ، و این کار ۳ دفعه تکرار بشود ، تعداد رأی‌ها از یک میلیون می‌گذرد. لطف کنید به خاطر خودمان و نسل‌های آینده کوتاهی‌ نکنیم. با سپاس. 
 
 
با سلام به همه
 - به خدا 30 ثانیه هم طول نمیکشه یه زور دیگه بزنین تموم میشه
 
با سلام

 
فکر می کردم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. چند هفته پیش من برایتان لینک پایین رو فرستادم و ازتون بابت رای دادن خواهش کردم. اما لازم که بدونید ، در اون روز تقریباً 150،0000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 2،364،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 60% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه

 
خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام بذاره 
 
پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید

 

بعدش این ایمل رو به هر کسی که میتونید فورواردش کنید.

--

زين گونه‌ام كه در غم غربت شكيب نيست
گر سر كنم شكايت هجران غريب نيست

جانم بگير و صحبت جانانه‌ام ببخش
كز جان شكيب هست و ز جانان شكيب نيست

میلاد حضرت مهدی(عج) مبارک


سوالات کنکورکاردانی ناپیوسته

(با تشکراز گروه فنی حرفه ای تهران)


سوالات کنکور سال 1389

سوالات کنکور سال 1388

سوالات کنکور سال 1386

مبعث رسول اکرم مبارک


میلاد حضرت علی (ع) مبارک باد


آزمون ورودی هنرستان‌های نمونه دولتی ويژه دانش‌‌آموزان با معدل بالاتر از 15

خبرگزاری فارس:

مديركل فني و حرفه‌ای و كاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌‌آموزاني كه معدل آنها در نوبت اول سال تحصيلی 90 ـ 89، "15 و بالاتر " باشد، مي‌توانند در آزمون ورودی هنرستان‌های نمونه دولتی شركت كنند.

محمد شريف‌زاده با اعلام برگزاری همزمان آزمون ورودی هنرستان‌‌های نمونه ‌دولتی با دبيرستان‌های نمونه دولتي سراسر كشور، اظهار داشت:

اختصاص امكانات ويژه اعم از تجهيزات، فضاي آموزشی، اعتبارات، امكانات پرورشی و نيروی انساني متخصص و ورزيده همراه با برنامه‌های ويژه آموزشی و پرورشی، تشكيل كلاس‌های فوق‌برنامه در جهت رشد و ارتقا كيفيت آموزش‌های علمی، عملی، كارگاهی و تربيتی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی بنا به تصويب شورای عالی آموزش و پرورش، از ديگر اهداف برگزاری آزمون ورودی هنرستان‌‌ها و دبيرستان‌های نمونه دولتی است.



نداشتن سابقه مردودی و ترك تحصيل در دوره راهنمايی تحصيلی، دريافت و تكميل نمونه ‌برگ ثبت‌نام از واحد آموزشی محل تحصيل و تحويل آن به واحد آموزشی را از ديگر شرايط شركت در اين آزمون‌های ورودی عنوان كرد.

وی خاطرنشان كرد: در آزمون سال 90 برای نخستين‌بار از درس "حرفه و فن " نيز سؤال طرح مي‌شود. شريف‌زاده سطح آموزش در اين هنرستان‌ها را متفاوت از ساير هنرستان‌ها دانست و بيان كرد اين مراكز در مناطق محروم شبانه‌روزی خواهد بود.

هشدار وزارت بهداشت

در صورت شکستن لامپ‌های کم‌مصرف بلافاصله اتاق را حداقل برای مدت 15 دقیقه ترک کنید.لامپ‌های کم‌مصرف محتوی جیوه هستند که شدیدا سمی و خطرناک است و در صورتتنفس کردن آن می‌تواند موجب بروز میگرن، اختلال حواس، عدم تعادل و عوارض دیگر شود و در کسانی که آلرژی دارند می‌تواند موجب التهاب شدید پوستی شود.همچنین برای جمع کردن شکسته‌ها نباید از جاروی برقی استفاده کرد، زیرا آلودگی را در خود نگاه‌داشته و به اتاق‌های دیگر منتقل می‌کند. بهتر است خرده ریزه‌ها را با جاروی معمولی توی پاکتی ریخته و درش را بسته و هرچه زود تر از خانه خارج کرد

سوالات امتحان نهایی امروز شبکه های کامپیوتری

 

ورژن جدید سوالات تستی جامع برنامه سازی 1

 

سوالات امتحانی داخلی

نمونه سوال جامع عملی سیستم عامل جلد 2 - طراح خانم مهندس فیض محمدی

نمونه سوال جامع تستی برنامه سازی 1 - طراح خانم مهندس فیض محمدی

نمونه سوال عملی EXCEL - طراح خانم مهندس فیض محمدی